..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ امکان انتقال تخفیف بیمه ثالث با ((سنهاب )) بیمه مرکزی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

امکان انتقال تخفیف بیمه ثالث با ((سنهاب )) بیمه مرکزی

سید محمد کریمی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور در میان اهالی رسانه از سامانه « سنهاب» رونمایی کرد.
به گزارش صنعت بیمه، بیمه گذاران می توانند با مراجعه به پورتال بیمه مرکزی به آدرس WWW.CENTINSUR.IR و همچنین ارسال پیامک به شماره 30002621 و تایپ 1*کد ملی بیمه گذار *شماره بیمه نامه چاپی اطلاعات مربوط به بیمه نامه صادره از ابتدای سال جاری به بعد را دریافت کنند.

کریمی در این مراسم اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه بیمه مرکزی و شرکت های بیمه خصوصی است.با راه اندازی این سامانه، مردم از انتقال تمامی اطلاعات بیمه ای خود به بیمه مرکزی اطمینان پیدا می کنند.

به گفته کریمی ، گام نخست این سامانه فراهم کردن شرایط اولیه برای ایجاد ارتباطات شبکه ای بین شرکتهای بیمه و بیمه مرکزی ،شناسایی بانکهای اطلاعاتی و ساختار اطلاعات عملیاتی شرکتهای بیمه و شناسایی مهمترین نیاز بیمه مرکزی بود.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از سامانه نیروی انتظامی در بیمه شخص ثالث برای شرکت‌ها در آینده راه اندازی خواهد شد و کروکی پلیس نیز ضمیمه اطلاعات این سامانه خواهد بود. این موضوع می تواند در ارسال سریع اطلاعات به دادگاه موثر باشد و به نوعی مراحل زمان بر اداری به حداقل خواهد رسید.

به گفته کریمی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری سایر فرایندهای موجود در بیمه مرکزی اعم از اتکایی غیر اجباری ،نظارت مالی، نظارت فنی، امور نمایندگان، آمار و اطلاعات،استعلام و بسیاری از فرایندهای دیگر به تدریج مکانیزه شده است.

وی درباره عملکرد سامانه سنهاب نیز گفت: این سامانه در چهار بخش بیمه نامه الحاقیه،پرونده های خسارت و خسارت های پرداختی ، اطلاعات حاصل از عملیات بیمه گری شرکتهای بیمه را جمع آوری می کند.

کریمی همچنین از دیگر خصوصیات این سایت را انتقال تخفیف بیمه‌نامه‌ها از شرکتی به شرکت دیگر عنوان کرد و گفت: براین اساس هر بیمه‌نامه‌ای که صادر می‌شود توسط بیمه گذار از طریق سایت بیمه مرکزی قابل پیگیری است و می‌تواند شرکت‌های ذیربط و خود بیمه گذار از اصالت بیمه نامه صادر شده مطلع شود و حتی نسبت به تغییر شرکت بیمه گر اقدام کند.

رییس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد که این سامانه که به صورت آنلاین از امروز راه اندازی شده است در حال حاضر با 19 شرکت در حال همکاری است و بقیه شرکت‌ها نیز به زودی وارد این سامانه خواهند شد.

کریمی از ارائه کد منحصر به فرد 26 رقمی برای بیمه نامه خبر داد و گفت: این کد در سطح صنعت بیمه ،بیمه نامه الحاقیه یا پرونده خسارت و حتی خسارت پرداختی را منحصر به فرد می کند.

سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی آزمونی برای مدیران صنعت بیمه در جهت حمایت از صنعت و سرمایه ایرانی است.در آستانه دهه مبارک فجر، باید منتظر شنیدن خبرهای خوش بیمه ای از سوی بیمه مرکزی بود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403