..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ استفاده از مالکیت مشترک برای جذب و حفظ کارمندان

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

استفاده از مالکیت مشترک برای جذب و حفظ کارمندان

 

 کارکنان یک شرکت اگر در امر فروش فعالیت میکنند پس درآمد زایی دارند بنابراین به میزان فروشی که دارند پورسانت میگیرند. سازمان کسب و کارهای کوچک شرکت ها را به تنظیم برنامه های اشتراکی دعوت میکند این سازمان معتقد است که وجود کارمندان باعث پیشروی جریان کار میشود بنابراین جذب کارمندان و تشویق آنها به کار با هر نوع پاداشی که در ازای خدمات آنها باشد باعث انگیزه بیشتر آنان میشود. ایجاد فضای رقابتی سالم در محیط کار هم باعث خروجی بیشتر خواهد شد.

 

شرکت ها موظفند استعداد یابی کنند گاهی اوقات کارمندان میتوانند بخشی از سهام شرکت را بخرند و در درآمدی که شرکت دارد سهیم شوند کارمندان وقتی احساس مسئولیت کنند دلسوزانه تر کار میکنند و این حس مسئولیت زمانی بوجود می آید که آنها خود را بخشی از این کار بدانند و برایشان مهم باشد که کار به نحو احسن پیش برود.

 

استراتژی هایی که یک شرکت در جهت افزایش و بهبود روند کاری خود دارد توسط بخش منابع انسانی برنامه ریزی و تنظیم می شود در این استراتژی ها برای جذب کارمندان و تشویق آنها به کار مالکیت اشتراکی به مالکیت کارمندان در سهام شرکت هم پرداخته شده است.

 

اشتراک کارمندان در سهام شرکت ها باعث پیشرفت و بهبود روند تجاری خواهد شد و این بدین دلیل است که نه تنها برنامه ها ی مالی که کارمندان را تشویق به کار بیشتر خواهد نمود این است که آنها دیگر بخشی از درآمد را با کار خودشان بدست می آورند هرچه بیشتر تلاش کنند درآمد بیشتری خواهند داشت. برنامه های اشتراکی هم جزء این مالکیت مشترک به حساب می آید. تنظیم اینگونه برنامه ها بهترین راه برای متمرکز کردن کارمندان روی تجارت  و درآمد زایی است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از گير حسابرس در اومد، گير ممیز افتاد

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403