..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ بخشنامه ۳۳/۹۳/۲۳۰ مورخ ۹۳/۳/۱۱(اصلاح آیین نامه اجرایی جزء (ب) بند ۷۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۰کل کشور)

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

بخشنامه ۳۳/۹۳/۲۳۰ مورخ ۹۳/۳/۱۱(اصلاح آیین نامه اجرایی جزء (ب) بند ۷۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۰کل کشور)

با توجه به اصلاحات انجام شده در آیین نامه اجرایی مذکور و حذف گزارش حسابرسی مالیاتی در تاییدیه موضوع ماده(۱۰) آیین نامه مزبور، صرف عدم تسلیم گزارش حسابرسی مالیاتی در سالهای مربوط موجب عدم برخورداری از معافیت مورد نظر نخواهد بود. همچنین با توجه به تمدید مهلت ارائه تاییدیه های مربوط به سال تجدید ارزیابی(۱۳۹۰) و اولین سال پس از تجدید ارزیابی(۱۳۹۱) در اجرای اصلاحی آیین نامه مذکور، چنانچه هر یک از مودیان حداکثر تا انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه سال ۱۳۹۲ (۳۱/۴/۱۳۹۳)نسبت به ارائه تاییدیه های موضوع ماده ۱۰ آیین نامه برای هر یک از سالهای مذکور اقدام نمایند با رعایت سایر مقررات و آیین نامه اجرایی،امکان برخورداری از معافیت مربوط را دارا خواهند بود. در ضمن مهلت ارائه تاییدیه موضوع ماده ۱۰ برای سنوات بعد از سال ۱۳۹۱(تا دوره مالی منتهی به خروج دارایی) حداکثر تا سه ماه پس از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه هر سال می باشد.
ضمناً نمونه فرم تاییدیه پیوست بخشنامه شماره ۱۹۱۳۳/۲۳۰/د مورخ ۱۳/۷/۱۳۹۲ برای ارائه تاییدیه مورد نظر در اجرای این بخشنامه نیز قابل بهره برداری می باشد.
 
حسین وکیلی
معاون مالیاتهای مستقیم
 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

یک حساب راست تو حساباش نیست!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 اردیبهشت 1403