..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راه‌اندازی سامانه ثبت تغییرنشانی و کدپستی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

راه‌اندازی سامانه ثبت تغییرنشانی و کدپستی

عبدالله خسروی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح ثبت تغییر نشانی و کد پستی ایرانیان در پورتال سازمان ثبت احوال کشور به آدرس اینترنتی www.sabteahval.ir عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: این سامانه برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به تمامی ایرانیان در تمام نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: قبل از راه‌اندازی این سامانه بر طبق قانون تمامی افراد درصورت تغییر محل سکونتشان باید این تغییرات را به ادارات ثبت احوال محل زندگی خود اطلاع دهند.

مدیرکل ثبت احوال استان کردستان  عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به صدور مجدد کارت ملی نیست و مردم با مراجعه به این سامانه  فقط کد پستی جدید خود را ثبت می‌کنند.

خسروی‌زاده از دستگاه‌های اجرایی خواست خدمات خود را به آخرین آدرس درج شده در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ارائه تا مردم هم برای استفاده از این خدمات اقدام به ثبت تغییر کد پستی و نشانی محل سکونت خود کنند.

وی در پایان یکی از مزایای راه‌اندازی این سامانه را کاهش رفت‌و آمد مردم خواند و خاطرنشان کرد: مردم با دسترسی به اینترنت در اسرع وقت می‌توانند اقدام به تغییر نشانی و ثبت کد پستی جدید خود بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال کنند

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر حساب‌‏سازی یه دادگاه‌بازی هم داره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403