..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ شرایط بیمه اختیاری چگونه است؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم  نوشته است: ” با سلام و وقت بخیرمن در حال حاضر مشغول تدریس در آموزشگاه زبان بدون بیمه هستم.آیا می توانم برای بیمه اختیاری اقدام کنم؟ یا اینکه برای بیمه اختیاری باید حتما بیکار باشیم؟ هزینه آن امسال چقدر است؟ میدونم که بیمه بیکاری شامل این نوع بیمه نمیشود. اما مزایا و حقوق آن در دوره بازنشستگی با بیمه های اجباری یکسان است؟همچنین این نوع بیمه شامل جریمه تاخیر در پرداخت مثلا یک روز یا دور روز یا بیشتر می شود؟

در همین زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: بله می توانید خود را بیمه اختیاری کنید در بیمه اختیاری فقط به ۳۰ روز سابقه قبلی نیاز دارید و سن فرد هم نباید از ۵۰ سال بیشتر باشد. نیاز به گواهی هم نیست. در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد که نوع دیگری از بیمه خویش فرماست نیاز به سابقه قبلی نیست.
اما کسی که جایی مشغول می شود و دارای کارفرماست باید بیمه اجباری شود. در غیر این صورت بیمه اختیاری مشکلی ایجاد نمی کند. بازنشستگی در بیمه اختیاری و شرایط آن با اجباری یکسان است و مشمول جریمه تاخیر نمی شود.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هزار تا حساب می‌‏سازه یکیش کتاب نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403