..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ نکاتی برای داشتن اعتماد به نفس در کار

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

نکاتی برای داشتن اعتماد به نفس در کار

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر انجام وظایف و مسئولیت ها همیشه به طور کامل و جامع نیست و اگر نقصی در کار وجود داشته باشد نباید از اعتماد به نفس ما در کار کم کند اگر همیشه روی برنامه ریزی به انجام کار و فعالیتهای خود بپردازیم کمتر دچار مشکلات و چالشهای کاری میشویم اما اگر در کار و فعالیت روزانه با چالش هم مواجه شدیم نباید از میزان اعتماد به نفسی که داریم کم کنیم.
ارزش گذاری برای توانایی ها و قابلیت های فردی باید برای تک تک اعضای تیم کاری وجود داشته باشد همچنین کارفرمایان هم باید برای تماما توانایی هایی که کارمندانشان دارند ارزش گذاری کنند بنابراین داشتن اعتماد به نفس باعث میشود که هم خودمان و هم دیگران توانایی های کاری ما را تحسین کنند.

 

 برای افزایش میزان اعتماد به نفس سعی کنید که خود را با تغییراتی که در کار به وجود می آید وفق دهید یعنی اگر روش و تکنیک جدید برای انجام کارها مورد استفاده قرار میگیرد سعی کنید از قابلیت های همیشگی خود برای مدیریت کارها و وظایفتان استفاده کنید.

 

همیشه نسبت به کار و فعالیت خود خوش بین باشید و سعی کنید انرژی مثبت را در خود ایجاد کنید خوش بین بودن و مثبت فکر کردن همیشه نتیجه ی بهتری را از کار و تلاش را ارائه میدهد. نوع دید شما نسبت به کار و فعالیت و موفقیت در آینده اعتماد به نفس شما را هم افزایش خواهد داد. هر چقدر که بیشتر بتوانید مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید حتی در مقابله با چالش ها در کار هم میتوانید با موفقیت عمل کنید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید.

 

همیشه سعی کنید برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش کنید و روی نقاط قوت خود بیشتر تمرکز کنید نقاط ضعف نباید اعتماد به نفس شما را کاهش دهد بلکه باید از فرصت های مختلف برای یادگیری و افزایش مهارت ها استفاده کنید. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند ایده ها و نظرات خود را بیان میکنند آنها نسبت به دیگر افراد ریسک پذیری بیشتری دارند و سعی میکنند از روش ها و تکنیکهای جدید برای بهتر کردن تجارت خود استفاده کنند.

 

افرادی که اعتماد به نفس کمتری دارند کمتر در کارهایشان موفق هستند. پذیرفتن نقص در کار به افزایش اعتماد به نفس کمک میکند چون وقتی که در انجام مسئولیت های مان نیاز به راهنمایی و استفاده از تجربیات دیگران داریم اعتماد به نفس باعث میشود که برای کسب تجربه از دیگران تلاش کنیم.

 

یادگیری و کسب علم و دانش یکی دیگر از راه هایی است که به افزایش اعتماد به نفس کمک میکند چون وقتی مهارت های بیشتری را یاد بگیریم و توانایی ها و قابلیت های بیشتری داشته باشیم قطعا بهتر میتوانیم به انجام کارها و مسئولیت های خود بپردازیم و همین به افزایش میزان اعتماد به نفس کمک میکند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403