..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ نکاتی در مورد تکمیل فرم درخواست کار

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

نکاتی در مورد تکمیل فرم درخواست کار

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اکثر این فرمها به صورت کاغذی و یا آنلاین هستند هر چقدر که تکمیل این فرمها با دقت و جزییات بیشتر انجام بگیرد برای کارجویان فرصتهای مصاحبه به وجود می آورد اما اگر در پر کردن و تکمیل این فرمها با عجله و بد خط بدون توجه سوالی که از ما شده است فرم را تکمیل کنیم نظر کمتر کارفرمایی را به خود جلب خواهد نمود.

 

برخی از کارفرمایان بیشتر رزومه افراد را مورد بررسی قرار میدهند اما برخی دیگر خود فرمی تهیه کرده و هرآنچه که میخواهند از مهارتها و تجربیات کارجویان بدانند را در قالب پرسش مطرح میکنند. این فرمها بهتر میتوانند کارجویان را با یکدیگر مقایسه کند. نوع آنلاین این فرم ها توسط کامپیوتر دسته بندی میشود و به صورت خودکار کارجویان را اولویت بندی میکند. بنابراین همیشه توصیه میشود که کارجویان این فرمها را با دقت تکمیل کنند. از میان این فرمها افراد برای استخدام انتخاب میشوند.

 

هدف کارفرمایان از تکمیل این فرمها توسط کارجویان دانستن دو نکته ی مهم است:

 

1-معیارهای افراد برای استخدام شدن چیست؟

 

2-کدام کارجو برای موقعیت شغلی که نیاز به نیرو دارد مناسب تر است؟

 

دقت کنید که درج صحیح اطلاعات شما برای کارفرما بسیار مهم است مخصوصا درج تاریخ و مدت زمانی که به کار و فعالیت مشغول بودید مورد  توجه کارفرمایان است. سعی کنید که در قسمت مهارتها و تجربیات خود همیشه از آخرین تجربه ی کاری شروع به نوشتن کنید و حتما تاریخ آن را درج کنید. تکمیل فرمهای درخواست کار را جدی بگیرید و برای آن زمان بگذارید.

 

همیشه ابتدا جملات و عبارات را در ذهن خود مرور کنید و بعد آن ها را بنویسید یا اگر جواب سوالی را نمیدانید یا اینکه سوالی وجود دارد که مربوط به فعالیتها و تجربیات شما نیست به جای اینکه قسمت پاسخ را خالی رها کنید یک خط تیره در قسمت پاسخ بگذارید این نکته ی ظریفی است که توجه شما به تمامی سوالات را نشان میدهد.
سوالاتی که در مورد علایق و سلایق شما پرسیده شده را با دقت و حوصله پاسخ دهید چون این سوالات حتما برای هدفی طراحی میشوند پس نباید به آنها بی اعتنا باشید کارفرما میخواهد با پرسیدن این سوالات از روحیات و ویژگی های اخلاقی شما بداند.

 

قبل از اینکه فرم را تحویل کارفرمای مربوطه بدهید یک دور کامل آن را بخوانید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. اما در مورد فرما های آنلاین ممکن است از شما بخواهند که رزومه ی خود را نیز ضمیمه کنید پس نباید این مورد را نادیده بگیرید و فقط فرم را تکمیل کنید سعی کنید در پر کردن فرمها به صورت آنلاین نیز نهایت دقت را داشته و املای صحیح کلمات را به کار ببرید و در صورت توضیحات در مورد تجربیات کاری از جملات و کلمات صحیح استفاده کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر حساب‌‏سازی یه دادگاه‌بازی هم داره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403