..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

دسته بندی:

___ پنج عادت صبحگاهی کارآفرین های موفق

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

دسته بندی:

پنج عادت صبحگاهی کارآفرین های موفق

 

صبح بیشترین تأثیر را روی روز شما دارد. کارهایی که صبح­ها انجام می­دهید، روی بهره­ وری شما در تمام طول روز اثر می­گذارند و در نهایت در موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین نقش زیادی دارند. در این بخش از استارت آپینگ پنج راه برای افزایش بهره­ وری شما در طول روز را ارائه می­کنیم. برای اینکه بیشترین فایده را از این کارها به دست آورید باید آن­ها را برای خود به عادت تبدیل کنید.

1) صبح­ها زود بیدار شوید

 بسیاری از کارآفرین­های موفق دنیا یک نقطه مشترک دارند و آن هم صبح زود بیدار شدن است. وقتی صبح­ها زود بیدار می­شوید، کنترل بیشتری روی روز خود دارید و می­توانید آن را بهتر برنامه­ ریزی کنید. به علاوه، صبح زود انرژی و خلاقیت انسان نیز بیشتر است. برای همین بهتر است کارهای مهم­تر را در این زمان انجام دهید. البته لازم نیست صبح زود ساعت 5 باشد و حتی می­توان تا 9  و 10 را نیز صبح زود دانست.

2) آب بنوشید

یک لیوان آب صبحگاهی چند مزیت دارد. آب متابولسیم بدنتان را بهبود می­دهد، انرژی شما را افزایش می­دهد و باعث می­شود هوشیار شوید. به علاوه، سیستم گوارشتان نیز بهتر عمل خواهد کرد. بنابراین، هر روز صبح، قبل از چای یا قهوه، حتما آب بنوشید.

3) به مهم­ترین چیزهای زندگی فکر کنید

کارآفرین­ها در اولین فرصت روز، روی اهداف خود متمرکز می­شوند. آن­ها با این کار، اندازه کافی برای کار کردن روی اهدافشان را به دست می­آورند. استیو جابز 33 سال متوالی از خود می­پرسید «اگر امروز آخرین روز زندگی من باشد، آیا می­خواهم همین کارهای الآنم را ادامه دهم؟». اگر جواب این سوال مدتی منفی باشد، می­فهمید که نیاز به تغییر دارید. شما باید هر روز روی اهدافتان فکر کنید. اگر واقعاً اهداف مهمی دارید، باید هر روز صبح مقداری از انرژی خود را برای آن­ها صرف کنید.

4) فعالیت فیزیکی داشته باشید

 بیشتر ما به صندلی­های خود چسبیده­ایم و قسمت بزرگی از روز خود را در حالت نشسته سپری می­کنیم. اراده افراد صبح­ها در بیشترین حد خود قرار دارد؛ برای همین، پیشنهاد می­کنیم صبح­ها ورزش کنید.

ورزش کردن صبحگاهی نه تنها انرژی شما را کاهش نمی­دهد، بلکه باعث افزایش چشم­گیر آن نیز خواهد شد.به علاوه، به تمرکز کردن هم کمک می­کند و بهره­وری شما را نیز افزایش می­دهد.

5) مدیتیشن انجام دهید

 

مدیتیشن راهی بسیار خوب برای آماده کردن ذهن است و استرس­های غیرقابل اجتناب روزاته را کاهش می­دهد. لازم نیست برای این کار زمانی زیادی صرف کنید. در حد سه تا ده دقیقه برای مدیتیشن روزانه کافی است. به علاوه، نیازی به سخت کردن کارها نیز وجود ندارد؛ تنها باید تمرکز داشته باشید و نفس عمیق بکشید.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انبار رو آخر زمستون می‌‏شمارن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 4 اردیبهشت 1403