..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه در کار سرعت عمل داشته باشیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه در کار سرعت عمل داشته باشیم؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کارمندانی که سرعت عمل بهتری دارند و در کمترین زمان بیشتری کارها و فعالیت ها را انجام میدهند از برنامه ریزی در کار بهرمند هستند. سرعت عمل داشتن باید در عین انجام با کیفیت کارها و فعالیت ها روزانه باشد اگر با سرعت عمل کیفیت کار کاهش پیدا کند قطعا نتیجه ی خوبی از کار گرفته نمیشود.

 

 برای اینکه سرعت عمل را در کار افزایش دهیم و با کندی پیش نرویم ابتدا باید به اندازه ی کافی تجربه و مهارت در انجام کارهای خود داشته باشیم هر چقدر که بیشتر تجربه کسب میکنیم و به مهرت های ما اضافه میشود سرعت عمل در کار نیز افزایش می یابد. کارجویانی که تازه آغاز به کار میکنند اغلب با مشکل سرعت عمل در کار مواجه میشوند اما کم کم با آشنا شدن با محیط کاری و نوع کار مهارت کسب کرده و بهتر از قبل و با سرعت عمل بیشتری مشغول به فعالیت میشوند.

 

برای اینکه در کار و فعالیت های روزانه ی خود سرعت عمل داشته باشید باید برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهیانه و حتی سالیانه داشته باشید. با برنامه ریزی روزانه انجام کارها راحت تر خواهد بود مثلا امروز برنامه ریزی برای فردا انجام دهید و همچنین کارهایی را که باید ماهیانه آنها را انجام بدهید هم میتواند در برنامه ریزی ماهیانه قرار بگیرد.

 

سعی کنید وظایف و کارهای مشابه را در کنار یکدیگر انجام دهید تا سریعتر به نتیجه برسید البته نباید به گونه ای کیفیت کار شما با سرعت عملی که دارید کاهش پیدا کند. مثلا یک ساعت مشخص را به چک کردن ایمیل و یا انجام تماسهایی که باید روزانه آنها را انجام بدهید بپردازید و سعی کنید به صورت منظم و با برنامه ریزی که داشتید فعالیت های خود را به انجام برسانید.

 

برای داشتن سرعت عمل باید زمان را تقسیم بندی کنید مثلا برای انجام هر کاری یک زمان بندی مشخص قرار دهید برای انجام کارهای ضروری تر ساعات اولیه شروع کار را انتخاب کنید و کارهایی مثل برقراری تماس با مشتریان و یا جلسات کاری را در نیمه های روز انجام دهید در این صورت هم برنامه ریزی در کار وجود دارد و هم اینکه با زمان بندی مشخص میتوانید سرت عمل خود را بیشتر کنید.

 

گاهی اوقات استفاده از نرم افزارهای مختلف در کار میتواند به ما کمک کند تا بخشی از کار را از طریق آنها انجام دهید در این صورت سرعت عمل در کار بیشتر میشود. برخی از افرادی که تجربه ی بیشتری در برنامه ریزی و افزایش کیفیت کار دارند اغلب به صورت خودکار به مدیریت کارهای خود میپردازند یعنی بیشتر از همه میدانند که انجام چه کاری در چه زمانی مناسبتر است بنابراین خود به خود به انجام کارها و در زمان مشخص میپردازند.

 

مدیریت داشتن در انجام فعالیت های روزانه در کار و شغلی که داریم بیش از همه نیاز به تلاش و پشتکار دارد هر چقدر که انگیزه ی ما برای انجام کارهای روزانه بیشتر باشد قطعا تلاش بیشتری هم برای مدیریت کارهای خود در زمان بندی مشخص داریم.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403