..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه یک کارمند خوب باشیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه یک کارمند خوب باشیم؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کارمندان خوب حتما نباید تجربیات بالایی داشته باشند بلکه کارمندان با انگیزه و علاقمند به کار همیشه جزء کارمندان خوب محسوب میشوند اما ویژگی های مهمتر یک کارمند خوب چیست؟ چه چیزهایی لازم است تا یک کارمند خوب باشیم؟

 

 

1-اگر مایلید که یک کارمند خوب باشید باید دقت کنید که کارمندان حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟ میتوانید تا حدودی آنها را الگوی خود قرار دهید. یک کارمند خوب بیش از هر چیزی باید به اصول و قوانین کار احترام بگذارد. کارمندان منظم کارمندان نمونه هستند نظم کاری و نظم رفت و آمد همیشه مورد توجه کارفرمایان است. اغلب مدیران در رفت و آمد کارمندان حساس هستند بنابراین باید منظم باشید تا بهترین بشوید بی نظمی به طور کلی باعث اختلال در روند انجام کارها میشود بنابراین دقت کنید که نظم و انضباط را در اولویت قرار دهید.

 

2-نگرشتان نسبت به کار چگونه است؟ همیشه کارمندان خوب را از روی نوع نگاهی که به کار دارند میشود ارزیابی کرد. نگرش مثبت نسبت به انجام کار و وظایفتان باعث میشود از پس مسئولیت هایی که به شما واگذار شده است بربیایید. کسی که به کارش اطمینان داشته باشد آن را به نحو احسن انجام خواهد داد بنابراین شما با اطمینان و علاقه ای که به کارتان دارید میدرخشید. همیشه سعی کنید از مسئولیتها نهراسید و توانایی و قابلیت های خود را افزایش دهید اگر از زیر کار شانه خالی کنید و نتوانید مسئولیت های بزرگتر را بپذیرید هیچ وقت پیشرفت نمیکنید.

 

3-درک و استفاده از مدیریت زمان نیز یکی دیگر از ویژگی های کارمندان نمونه است. تسلط بر کار و مدیریت کردن آن بدین معناست که در تایم کاری بتوانید امور مهمتر را اولویت بندی کرده و آن ها را سریعتر انجام دهید و کارهایی که از اهمیت کمتر برخوردارند را به ساعات پایانی در کار موکول کنید. اهمیتی که شما به کار میدهید برای کارفرما بسیار مهم است وقتی مدیر شما اهمیتی را که برای کار قائل هستید مشاهده کند قطعا شما را به عنوان یک کارمند نمونه در نظر خواهد گرفت.

 

4-همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره شد مهارت های اصلی را که در هر اداره و شرکتی به آن نیاز هست مثل ورد و اکسل را آموزش ببینید چون این دو بیش از هر چیزی مورد نیاز هستند. با صرف ساعات کوتاهی میتوانید آموزش این نرم افزارها را در کنار آموزش تایپ ببینید و خود را مجهز کنید این مهارت ها حتی به شما کمک میکند تا بهتر و زودتر استخدام شوید. در نهایت اینکه برای کارمند خوب و نمونه بودن باید وظیفه شناس باشید و همیشه با اولویت قار دادن انجام صحیح کارتان توجه مدیر و کارفرما را به خود جلب کنید تا آنها هم قدردان وظایف شما باشند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هیچ نرخ‌‏شکنی بی‌‏حکمت نیست!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403