..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ اولین بانک تمام آنلاین دنیا در کره جنوبی تاسیس می‌شود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

اولین بانک تمام آنلاین دنیا در کره جنوبی تاسیس می‌شود

به نقل از آمری پابلیکیشن، نهادهای نظارتی مالی وبانکی در کشور کره جنوب موافقت اولیه خود را با تاسیس بانک های تمام آنلاین که از حمایت دو کنسرسیوم مورد پشتیبانی شرکت Kakao و علی بابای چین برخوردارند، اعلام کرده اند.

Kakao محبوب ترین خدمات چت همراه را در کره جنوبی ارائه می دهد و بخشی از یک کنسرسیوم متشکل از ۱۱ شریکت تجاری و از جمله واحدهایی از encent Holdings Ltd  و  eBay Inc است. کنسرسیوم دیگر متشکل از ۲۱ شریک تجاری است که KT Corp  و  Alibaba’s Alipay Holding Ltd رهبری آن را بر عهده دارند.

کنسرسیوم مورد حمایت Kakao که بسیاری از غول های تجار کره از جمله Korea Investment & Securities، Kookmin Bank و Loen Entertainment با آن همکاری دارند در گام اول ۲۵۹٫۷۲ میلیون دلار در بانک آنلاین خود سرمایه گذاری خواهد کرد  و در سال ۲۰۱۸ هم بیش از ۳۰۰ میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری در بانک مذکور انجام می دهد. فعالیت بانک مذکور از سال ۲۰۱۶ آغاز می شود.

کنسرسیوم KT که از همکاری Woori Bank  و  Hyundai Securities‌ بهره می برد از سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری بهره مند خواهد شد.

منبع:فارس

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403