..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تمدید مهلت تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تمدید مهلت تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت

وی افزود: با توجه به برآورد حدود شش میلیون کارت باقی مانده برای تعویض و حجم بالای مراجعه و درخواست هموطنان به دفاتر خدمات الکترونیک(پلیس +10) برای تعویض کارتهای قدیمی به کارت هوشمند و کاهش ازدحام در این دفاتر، این سازمان، طرح مذکور را تا پایان سال تمدید کرد.
 
کریمی با تاکید براینکه، کارتهای قدیمی تا پایان امسال از درجه اعتبار ساقط می شوند، ادامه داد: با توجه به تمدید این طرح، مردم باید درخواست های خود را تا پایان سال به مرور زمان به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10) ارائه کنند تا در فرصت مناسب، این سازمان نسبت به تعویض کارتها اقدام کند.
 
وی با اشاره به اینکه، روند عادی زمان تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی و صدور کارت هوشمند یک ماه به طول می کشد، افزود: ممکن است در برخی موارد از جمله دریافت پاسخ استعلام برای اصالت برخی کارتهای پایان خدمت توسط سازمانهای مربوطه به این سازمان، زمان تعویض کمی طولانی تر شود.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: هموطنانی که در این طرح شرکت کرده و درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کرده اند، برای انجام کارهای اداری خود نیازمند ارائه کارت های معافیت و پایان خدمت خود نیستند و این سازمان برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات اداری با بهره گیری از سامانه ها، وب سرویس ها و شبکه های ارتباطی خود با سایر ارگان ها، اطلاعات افراد را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.
 
کریمی یادآور شد: هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین و مقررات وظیفه عمومی، پیگیری و استعلام از وضعیت درخواست های خود می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh. Police .ir مراجعه و یا با سامانه تلفن گویا 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 10 2060 110 ارتباط برقرار کنند.
 
پیشتر آخرین مهلت تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی وظیفه عمومی خرداد سال 1393 اعلام شده بود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403