..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ دماسنج بورس رشد کرد.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ با پایان یافتن زمان معاملات بازار در روزجاری، شاخص بورس با رشد ۰٫۹۸ درصدی و افزایش ۶۳۳ واحدی در مدار ۶۵ هزار و ۳۲۸ واحدی جا خوش کرد.
بر اساس این گزارش، امروز در ۹۶ هزار و ۲۳۸ نوبت معامله، بیش از ۸۷۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴۳۱ میلیارد تومان داد و ستد شد تا با این اتفاق ارزش روز بازار از مرز ۳۱۹ هزار میلیارد تومان هم گذر کند.
تمام شاخص‌های منتخب بازار نیز روند مثبتی را در معاملات امروز طی کردند و شاخص های صنعت با ۸۲۶ واحد، ۵۰ شرکت فعال تر با ۰٫۵۰ واحد، آزاد شناور با ۳۱۰ واحد، ۳۰ شرکت بزرگ با ۱۸ واحد، بازار اول با ۳۴۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۸۶۶ واحد به کار خود پایان دادند.
نماد شرکتهای صنایع پتروشیمی‌ خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو و مخابرات ایران بیشترین نقش را در افزایش ارزش بازار امروز بازی کردند و بانکی ها مثل معاملات دیروز بیشترین تاثیر منفی را در کاهش ارزش بازار از خود بجای گذاشتند.
بهترین تقاضای امروز بازار هم از آن نماد شرکتهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کشتیرانی ج.ا.ایران، تاید واتر و توسعه معادن و فلزات شد.
بر اساس این گزارش؛ در معاملات دیروز نیز شاخص کل با ۱۲۴۰ واحد رشد از کانال ۶۴ هزار واحدی عبور کرد و در عدد ۶۴ هزار و ۶۹۵ واحد قرار گرفته بود.
همچنین شاخص بورس که ابتدای امسال را از ۳۸ هزار و ۴۰ واحد آغاز کرده، این روزها با رسیدن به ارتفاع ۶۵ هزار واحد، بازدهی بازار سهام را از ابتدای سال به بیش از ۷۰ درصد رسانده است.
این گزارش می افزاید: رکود بازارهای رقیب مانند طلا، مسکن و ارز، لغو تحریم های کشور در زمینه خدمات و زیست محیطی و احتمال بررسی پیش نویس لغو بیشتر تحریم ها علیه ایران در شورای امنیت طی روزهای آینده باعث شده تا شاخص بورس پا به پای سیاست، در این روزها خوش نشینی خود را در ارتفاع ۶۵ هزار واحدی تجربه کند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

یک حساب راست تو حساباش نیست!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403