..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ رابطه ی بین بودجه و تبلیغات چگونه است؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

رابطه ی بین بودجه و تبلیغات چگونه است؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر بودجه ی کم و زیاد میتواند در جذب مشتری تاثیر داشته باشد اما همه چیز پولی که بایت تبلیغ و بازاریابی هزینه میکنید نیست. راه های مختلفی برای تبلیغات در سرتاسر دنیا وجود دارند که میتوانید با استفاده از آنها تبلیغات کنید از شبکه های تلویزیونی و رادیوی گرفته تا تبلیغات کاغذی و اینترنتی و البته رسانه های اجتماعی که همگی به اندازه ی خودشان مخاطب دارند که بتوانید نام برند یا نوع تجارت خود را به آنها بشناسید.

 

آنچه که بیشتر برای مردم جذابیت دارد باید به عنوان ابزار برای تبلیغات استفاده شود مثلا ممکن است بیشتر تلویزیون یا رادیو طرفدار داشته باشد یا جوانان بیشتر فضای اینترنت و رسانه های اجتماعی را برای به روز شدن استفاده کنند بنابراین بیش از هر چیزی باید مخاطب تان را بشناسید چه کسانی باید شما را بشناسند و تجارت شما برای چه کسانی باید آشنا باشد تا مشتری جذب کنید؟  گاهی یک نام تجاری آن قدر معروف و معتبر میشود که نام آن دهان به دهان به گوش افرادی در دورترین نقاط هم میرسد.

 

بودجه بندی شرکت ها برای تبلیغات متفاوت است اما گاهی هزینه های زیادی برای تبلیغات انجام میشود اما بازخوردی نداشته و نهایتا منجر به شکست میشود. در اینجا شما باید مدل تبلیغات تان را عوض  کنید یا  آن را گسترده کنید شاید هم مخاطبین خود را در نظر نگرفتید تبلیغ خوب بیش از هر چیز باید صادقانه و به دور ار اغراق باشد. البته تبلیغ خود از جنس بزرگ نمایی و اغراق است اما آنچه که شما به آن نیاز دارید خلاقیت است شرکت های بزرگ دنیا علی رغم شناس بودن برای همه باز هم تبلیغات میکنند اما هر روز با یک خلاقیت جدید به همین دلیل با وجود تکراری بودن نامشان برای همه جذاب هستند.

 

طرح تبلیغاتی خوب نیاز به صرف زمان کافی دارد و البته هزینه اما بعد از آن بازخورد بهتری نسبت به قبل داشته و موفقیت آمیز تر خواهد بود. از افراد خلاق برای کارد تبلیغاتی خود استفاده کنید آنها تبلیغات را مینویسند و طراحی میکنند حتی میتوانند در اطلاع رسانی به افراد خلاقیت داشته باشند.

 

حمایت شما و مشتری مداری تان باید در پس تبلیغی که انجام میدهید نهفته باشد. همان اندازه که تبلیغات میکنید باید پشتیبانی داشته باشید و البته شناخت رقبا در این میان از همه چیز مهمتر است و اینجاست که خلاقیت شما میتواند باعث موفقیت شما بشود. هدف شرکت های بزرگ در تبلیغات هزینه ی کم یا زیاد کردن نیست بیش از هر چیزی بازخورد مناسب است. حتما نباید هزینه زیادی بپردازید شما باید طرح ای تبلیغاتی خود را ابتدا با هزینه ی اندک ارزیابی کنید یعنی تبلیغ را انجام داده و اگر نتیجه گرفتید خلاقیت را در تبلیغات بیشتر کنید.

 

هدف این است که پولی که بابت تبلیغات میکنید به نوعی خلاقیت شما را به نمایش بگذارد هر چقدر که هزینه میکنید باید تبلیغ آنقدر برای مشتری جذاب باشد که توجه آنها را به شما جلب کند تکراری بودن برای مخاطب خسته کننده و کسالت آور است هرگز نباید در تبلیغات خود چیزی را تکرار کنید جز نام و شهرت  و محصولات تان باید همیشه برای مخاطب در تبلیغات جدید حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403