..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راه های افزایش روحیه ی کارمندان

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

راه های افزایش روحیه ی کارمندان

1-به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یک کارفرمای خوب باید همیشه سعی کند تیم کاری اش را شاد و فعال نگه دارد کارمندان باید احساس کنند که در محیط کاری فقط انجام وظایف و مسئولیت ها مهم نیست بلکه فعال و با نشاط بودن هم مهم است و اگر دائما خسته و کسل باشیم قطعا نمیتوانیم به فعالیت های روزانه خود بپردازیم.

 

 

2-خوب است که موفقیت های شرکت و موفقیت هایی که در کسب درآمد یا درآمد زایی بیشتر دارید را جشن بگیرید این هم یک نشان خوب از یک تجارت فعال است و هم اینکه کمک میکند تا فضای کاری متنوعی ایجاد شود و کارمندان بهتر از قبل فعالیت کنند و انگیزه داشته باشند.

 

3-سعی کنید که با داشتن پروژه های موفق انگیزه و نشاط را ایجاد کنید معمولا پروژه های بزرگ در تجارتها باعث ایجاد هیجان و انگیزه برای کسب موفقیت میشود بنابراین با داشتن پروژه های جدید میتوانید فضای کسل و خسته کننده را در کار دور کنید. حتی پروژه هایی که به صورت فردی به کارمندان میدهید یا تنوعی که در فعالیت های آنها ایجاد میکنید میتواند به موفقیت شما بیافزاید.

 

4-تنوع در روش کار یا تغییر دکوراسیون هم میتواند باعث ایجاد تنوع در روحیه ی کارمندان شود روش های کاری البته از قبل تعریف شده هستند اما میتوان با تغییر اندکی در آنها تکراری شدن کار روزانه ی کارمندان را تغییر داد تا آنها هم از فضای یکنواخت کاری دور شوند.

 

5-سعی کنید که در کنار کار روزانه در ساعاتی که استراحت میکنید تفریح هم داشته باشید مثلا خواندن روزنامه یا مجله و یا گپ و گفت و گو با دیگر کارمندان میتواند باعث رفع خستگی شود میتوانید برنامه های ورزشی هم داشته باشید و در کنار کار به سلامتی هم اهمیت دهید.

 

6-ایجاد نگرش مثبت و به طور کلی مثبت اندیشی باعث تغییر روحیه ی کارمندان میشود سعی کنید گاهی اوقات رکود اقتصادی یا ایجاد تغییر در درآمد زایی ممکن است باعث ایجاد استرس شود اما از همه مهتر این است که همیشه مثبت اندیش باشید و سعی کنید که چالش های کوچک در کار باعث نا امیدی یا بی انگیزگی شما نشود.

 

7-انجام فعالیت های روزانه به جز فعالیت هایی که در کار انجام میدهیم مثلا کارهای خیریه میتواند در کار شغل و وظایفمان هم تنوع ایجاد کند و هم اینکه میتواند یک فعالیت جداگانه در کار باشد به این صورت میتوانیم با تشکیل دادن انجمن ها به انجام کارهای گروهی در زمینه های هنری، ورزشی، فرهنگی و … در کنار کار و مسئولیت هایمان بپردازیم.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

سهامدار عمده كه دو تا شد، شرکت یا منحل می‌‏شه یا ورشکست

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403