..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ دسترسی به پرونده‌های مالیاتی اینترنتی می‌شوددسترسی به پرونده‌های مالیاتی اینترنتی می‌شود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

دسترسی به پرونده‌های مالیاتی اینترنتی می‌شوددسترسی به پرونده‌های مالیاتی اینترنتی می‌شود


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از مهر، علی عسکری رقم معوقات مالیاتی را ۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: رشد درآمدهای مالیاتی در سال ۹۰ و ۹۱ به ترتیب ۳۶ درصد و ۱۷ درصد بود، این در حالی است که در سال جاری نیز درآمدهای مالیاتی رشد مناسبی را داشته است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه دقت بر رسیدگی های مالیاتی افزایش یافته است، تصریح کرد:اطلاعات مالیاتی انسجام بیشتری یافته است و سیستم های مالیاتی نیز کارآمدتر شده اند.

وی با ذکر این مطلب که نظام مالیاتی سهم خود را در اقتصاد در مقایسه با سایر بخش ها به درستی ایفا کرده است، افزود:این در حالی است که سهم مالیات ها در درآمدهای دولت در سال آینده افزایش می یابد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده های مالیاتی در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود و زمان رسیدگی به آنها کاهش یافته است، گفت:درآمدهای مالیاتی بخش مهمی از تامین درآمدها نسبت به درآمدهای نفتی، گمرکی، واگذاری دارایی ها و غیره را بر عهده دارند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد:با راه اندازی طرح جامع مالیاتی، مودیان می توانند به پرونده های مالیاتی خود به صورت اینترنتی در زمان رسیدگی و بررسی دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد:در حال حاضر مودیان به پرونده های مالیاتی خود دسترسی ندارند اما با اجرای طرح جامع دسترسی به پرونده ها از هر نقطه ای امکانپذیر می شود و در آینده ابلاغ پرونده های مالیاتی الکترونیکی خواهد شد.


اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

رشوه که از در وارد شه، بندها(ی حسابرسی) از در دیگه می‌ره بیرون!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403